torsdag 31 juli 2008

VARMT !!!!!!!.......

Oj vad varmt, meeen sköööönt jag längtar inte till snö och kallt no no. Inspirationen ligger lite på sparlåga dels för att i mitt kök är det typ 45 grader varmt och ute på balkongen är det 55 grader. Men det kan bli något pyssel i kväll när man satt lägenheten i korsdrag. Jag var på mitt favoställe i går Skapa Hobby och där fick jag veta att nuvarande tjejerna som äger stället ska sälja. Tydligen så tar Maria och en annan tjej över, vet inte om det stämmer?. Hoppas att stämningen blir kvar, för att det är den som gör Skapa till den superbraiga affär som den är. Jag återkommer senare tjing tjing

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stämmer. Och vi ska göra vårt allra bästa för att stämningen ska bli kvar. :)

Förresten, jag har inte lyckats pussla ihop din blogg med vem du är i verkligheten - kan du inte tala om att du är du nästa gång jag träffar dig, så att poletten får trilla ner?! :)