söndag 13 juli 2008

Söndag redan...ja ja

Nu så här i semestertider så läser i allafall jag lite bloggar här och där. Jag tar upp en hanske och utmanar mig själv få se om det är skoj ?
Tre namn jag går under:Mamman, nitan, transistor
Tre saker som skrämmer mig : Att bli sjuk tex diabetes , att få hjärtinfarkt, att det blir ännu värre med min ekonomi än var det är nu.
Tre saker som jag har på mig: Jeanskjol, hårspänne och mina halsband
Tre sanningar: Behandla andra så som du vill bli behandlad själv, Fånga dagen Carpe diem, Lär dig livets svåra gåta , lev , älska och förlåta
Tra saker jag verkligen vill ha: Bra ekonomi, ett eget hus, ett långt liv
Tre bloggare som jag utmanar: ja jag är ganska ny på det här så att jag känner inte så många men den som känner för att ta upp ämnet så här varsågod.

Inga kommentarer: